Göteborg, dag 2

Dag två på hälsoveckan började med en snabb frukost bestående av jordgubbar och bröd. Efter en svängig bilfärd in till perukshopen begav jag mig till en fenomenal secondhandbutik tillsammans med Susanna, Anna och Sofia. Och jag säger då det, jag är suveränt duktig när det gäller second hand, jag grävde mig in i alla vrår och lyckades hitta några riktiga fynd. Bl a ett par skor som gjorde Anna grön av avund ;)


Träskor 40:-
Förre ägaren: antagligen död. Nuvarande ägaren: lyckligast i hela världen och blond som få.

Go-Go boots 50:-
Förre ägaren: deader then the disco she danced to them in. Nuvarande ägaren: en blondin med ovanligt snygga vader som har stora planer för dessa stövlar. jag tänker mig en brun kappa, leggings och orange röd halsduk. det är nästan så att jag längtar till hösten.
Gul handväska 30:-
Förre ägaren: Antagligen en gigantisk kanariefågel som var en fena på att matcha. Nuvarande ägaren: funder på att färga sitt blonda hår rostfärgat för att matcha sagda väska, go-go boots, orange-röda halsduk och icke än inköpta brun kappa.
Stickad kofta 30:- Förre ägaren: dead and gone. Nuvarande ägaren: varm. tillochmed lite svettig.

Om ni undrar varför jag är så morbid i min blogg är det för att affären var ett dödsbo, vilket känns lite läskigt men också bra eftersom man vet att det inte bara är skit som folk inte vill ha utan även fina grejor :)
vad tycker ni? (A)

Kommentarer
Postat av: miranda

sicka snajsiga köp du har gjort!

2011-06-18 @ 18:15:52
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0