thoughts about sport

Jag tror att jag är imponerad av sport. Verkligen fascinerande imponerad. Jag har nämligen en tendens att se filmer med sport i, och jag älskar oftast dem! Antagligen är det väl lathunden i mig som förundras över det jag inte själv njuter av, love of the game xD
Igår tittade jag på Wimbledon, filmen inte tennistävlingen, med Paul Bettany och Kirsten Dunst. Jag har sett den innan men det kvittar, jag älskar den ändå! Likadant med Bend it like Beckham, fotbollsfilmen med Keira Knightley och the Greatest game ever played, en golf-film med Shia LaBeouf.
Jag tror helt enkelt att jag vill gärna vara så sportig och hängiven till något i verkliga livet, men jag hamnar oundvikligen i soffan framför en film med en påse popcorn istället.
Nåväl, alla har vi vår lott i livet och om inte jag gör det, vem ska då hoppa popcorns-industrin vid liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0