PRAISE THE LORD, (AND JOHANS DATOR)

HERREGUD! JAG HAR ÄNTLIGEN BESEGRAT GOOGLE CHROME!

Det är bara att trycka först på shift och SEN enter och då får jag mina mellanrum!!!! Vilken uppenbarelse!

Jag vill tacka Miranda, som har varit ett enormt stöd genom dessa prövande tider, Jim, min systers pojkvän, som rensade min dator och installerade Google Chrome på min dator, Mirandas pojkväns roommate Johan vars dator jag bloggar vid nu och som föralltid kommer va helig i Stina-religionen, because this is the place where it all begun!

Mina damer och herrar, det är en ära att blogga för er -dramatisk och virvlande bugning-
Adieu!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 02:06:28
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0