Im back, in black! Better than ever!

Har ni saknat mig? Klart ni har!

Lägerveckan gick så otroligt bra att jag knappt kan fatta det! Vi paddlade i regnet, cyklade dressin i regnet, badade, lekte dunkgömme och spelade kubb. Käkade nyttig mat, kollade blodsocker och tog insulin, berättade spökhistorier och grillade korv.

Första dagarna var det ett enda virrvarr med allas värden, enheter och nålar men mot slutet av veckan hade jag ändå lyckats lära mig en hel del. Fick ge lite levemir, som är långtidsverkande insulin, i spruta några gånger och lille Oliver lät mig byta nål i hans pump.

Dessa ungar alltså, jag ville bita alla i öronen och käka upp dom så söta var dom! Och så otroligt duktiga som kan allt så bra fast dom är så små! De yngsta var nog 9 och ändå visste dom precis hur mycket insulin dom skulle ta i förhållande till deras blodsockervärde och vad vi skulle äta.

Skojja min dojja att jag tänker åka tillbaka nästa sommar! (Om jag får dvs. XD men det tror jag, det verkade som om ledarrollen passade in på mig :) De andra ledarna var ju också störtsköna! Hittade en musikalartist-vän vid namn Johan, min framtida wingman Anton, lägerchefen Älsa och hennes kompis Thea med deras härliga malmöitiska (som jag självklart kopierade efter ett tag, för inte kan jag ha min egna dialekt, nej nej. fullkomligt omöjligt), militären Måns (Eller Mins som det blev ibland av någon anledning xD) och glidaren Tobias! :D

Världens roligaste vecka och jag är lite ledsen över att inte få se alla förrän nästa sommar, både deltagare och ledare :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0