hopplala

Ska åka in till stan och köpa en resväska. Innan ni antar att jag är en bortskämd snorunge (ack vad rätt ni har) så kan jag säga att det är födelsedagspresent från mamma och Bo-Ewe.

Jag börjar misstänka att alla flickor i familjen får en resväska vid den mogna åldern av 19, min syster fick nämligen också det. Tydligen kan man inte ge sig ut i livet utan en rejäl resväska. Ja, jag tänker då inte argumentera.

Efter det, ska jag packa färdigt (i min resväska kanske) och sen blir det off to camp! Jag ska vara ledare på ett läger för barn med diabetes och jag är superspänd! Min pappas sambo, som fixade jobbet till mig, har berättat att vi ska paddla kanot, ha disco, talangjakt och spökrunda. Frågan är vem som kommer ramla i vattnet, dansa fult, tappa sin talang och skita på sig av rädsla. Vi behöver kanske inte svara på den frågan...

jag återkommer om en vecka.
PS. igår var det Mirandas födelsedag, Grattis fröken majs! Hoppas du fick alla de mentala presenterna jag skickade till dig under dagen. Speciellt nöjd är jag med zeppelinaren du fick mot kvällningen. ;) DS.

Kommentarer
Postat av: majs

hahah jag trodde att du skrev "jag är supertänd"!



Jodå jag fick alla presenter, gladas blev jag av tigerungen!

2011-07-11 @ 12:53:43
URL: http://mipnda.blogg.se/
Postat av: Anonym

va snuskigt om jag varit supertänd! xD



oh va bra, den fick jag stjäla från kolmården så det var lite finurligt. fick använda all min list.. ;)

2011-07-11 @ 15:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0