hard work work

Det känns som om jag köpt mitt första hus eller fött mitt första barn. Jag är äckligt stolt över min insats som bibliotikare i Glimåkra, alldeles ensam! Det känns jätteknasigt och superkul att vara här helt ensam och bestämma allt själv. tror att jag fått lite hybris, känner mig lagom maktgalen och crazy. I CAN DO ANYTHING!!!

Hur som helst...
Har spenderat hela helgen i Lönsboda tillsammans med Johanna, Emma och Ida. I lördags grillade vi och åt ute, promenerade runt i Lönsboda city och tittade sen på film. Somnade halv 3 med hjärtat i halsgropen och tänkte på spökhistorier. Igår körde vi till en marknad och sen åt vi pizza. Kom hem och lekte med Erika resten av kvällen.

och idag, jobbar jag! :D

smell ya, shouldn't have to tell ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0