biblioteket, dag 2

Sitter och dinglar med fötterna på jobbet. Det är typ ingen här så har jag tagit mig friheten att skippa skorna några minuter, jätteskönt för min arma fossingar.

Innan jag kom hit lyckades jag ta ännu en vända in till stan. Mötte Olivia och gick till forex för att växla pengar. Nu har jag plånkan full med turkiska lire!

Som sagt, en låntagare har varit här. Iofs har vi bara haft öppet i 40 minuter så jag håller fortfarande hoppet uppe om att det ska komma någon trevlig människa som jag kan hjälpa :) En annan grej jag gjort idag för första gången är att registrera nya tidskrifter. Innan när det kommit en Femina eller Allt om vår trädgård med posten har jag bara lagt dom på kontoret med en förvirrad lapp där jag återigen visar prov på min intellektualitet genom att intelligent nog skriva "?"

Men nu har jag åtgärdat det och registrerat dom, satt på små klisterlappar och satt upp dom på hyllorna.
Jag är stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0