110130

så här är det, jag har egentligen inget att skriva om. jag är även en enorm lust att skriva. det är ingen lyckad kombination.
så, jag får väl köra på det gamla vanliga, berätta om min dag. och det har faktiskt varit quite a day I might tell you.

  • först och främst: jag gick på en promenad med katten Elvis. det gick inte så bra, vi skulle gå en bit på vägen innan vi skulle svänga in till skogsstigen. det ville inte Elvis, han fegade ur hela tiden och hamnade på efterkälken och tvingade mig till att gå tillbaka och plocka upp honom och bära honom. till slut gav vi upp och tog den tråkiga vägen direkt in tll skogen från vår trädgård.
    efter cirkus en kvarts promenixande hör jag jamande. då är Molly (Elvis mamma, väldigt ond och gillar inte sina barn alls) på krigstigen! Hon spurtar mot stackars tjocka Elvis och jagar upp honom i ett träd precis vid helge å. efter mycket pockande och lockande lyckas jag få ner Elvis från trädet och måste sen bära honom hela vägen hem eftersom Molly smyger runt oss, redo att attackera. helt sjukt, om någon har issues är det hon.
  • för det andra: jag började läsa Boken med stort B. ni vet boken-jag-inte-vågat-läsa-eftersom-jag-är-rädd-för-vad-som-kommer-hända-men-blivit-tvungen-att-läsa-för-den-ska-lämnas-tillbaks-på-onsdag-boken. ja jösses, jag tror inte jag vet någon som lever ett mer spännande liv än mig.

här kan ni se ett annat tillfälle då Molly gör sig redo för en attack. be afraid, be very afraid.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0