110127

Dagen till ära sitter jag här och bara väntar på att klockan ska bli 15.15 så jag kan köra in till stan och åka på opera.
Igår hade jag nöjet av att inte göra ett skvatt! glodde på SATC i 7 timmar och åt nudlar till lunch.
Imorgon ska Miranda och jag ha sleepover och möjligtvis lite cruisande med bilen ;)


Jag hjäpte Erika i stallet igår och det var ett tag sen jag hade något att göra med hästar så det var superkul :D vi mockade, packade hö i hundra år och så släppte vi in pållarna :) när jag kom hem gjorde jag mina efterlängtade (allafall av mig) polkagris-milkshakes. dom blev riktigt goda, definitivt något att bjuda på nån gång =)




delisch ey? ;)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0