110125

I think I'll go for a stroll with my favorite troll
Take a ride on the back of my dinosaur, Jack
It's such a fine day to fly, I guess I'll be a jet plane
And if a grown-up person asks me what I'm doing, I'll explain
Just kidding, just being a kid


Hejsan svejsan! I min mening har det varit en ljuvlig tisdag! Modern dans, ensemble, kort engelskalektion och ES-konsert. Vår ensemble blev hijackade och fick framför Many the Miles av Sara Bareilles på konserten, eftersom många dragit sig ur. Ylva fick även mig att sjunga If I ain't got you av Alicia Keyes, jag kunde inte riktigt texten så emellanåt blev det riktigt kul xD men det gled på smoothly och jag lämnade konserhuset med ett stort leende från öra till öra :) åkte bussen hem med Viktor, the twins and Sigrids boyfriend, det blev en tjattrig resa, precis så som jag gillar det :D

förresten säger jag bara: tack och lov att det är studiedag imorgon för nu är jag trött! jag ska sova hur länge som helst och äta en bamsefrukost. på torsdag ska jag köra till glimåkra bank, hämta lite pengar och sen susa vidare in till stan för att åka på opera i malmö med klassen =) det ska bli väldigt spännande, min erfarenhet av opera sträcker sig så långt som spelfilmen Fantomen på Operan med Gerard Butler (som för övrigt är en fantastisk film) hemma hos Åsa på 20 tums teve xD jag ska köpa ett par fräsiga skor att ha på mig, alla säger ju att opera är lite fancy och man ska ju ta seden dit man kommer. kanske jag ska låna farmors rävboa..



nu ska jag köra till innercity och köpa polkagrisar till min polkagris milkshake imorgon. just det, det är ju lönedag idag så Bo-Ewe ska laga nåt spännande att äta. Vi fick inte kolla i matkassen eller ens gå in i köket sa han. Jag berättar det här för att det ska finnas någon sorst vittne till min plötsliga död genom matförgiftning.
tjingeling ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0