110124

Jag sitter och lyssnar på Bryan Adams, vilket jag i princip har gjort hela helgen, men han funkar minst lika bra på en vardag :) det har varit en ovanligt lång måndag. är det bara jag eller är detta väldigt upprepande för mig? mina måndagar verkar alltid bli ovanligt långa xD den här var allfall det, dock med trevliga avbrott som middag på BK med kära Miranda, lite burgare och kortspel behövdes för att muntra upp mig i detta trista väder! jag menar, allvarligt talat, när ska våren komma? det är ju nästan februari! (ja, jag vet precis hur irrationell jag låter och just därför är det okej)

åter till mr. Adams, han är ju så suverän att jag inte vet vart jag ska ta vägen! jag fattar inte varför jag inte lyssnat på honom innan, inte mer än i den utsträckningen att jag nickar till all for love i Tre Musketörer filmen. men det ska botas nu, for ever and ever all i'm gonna do is listen to Bryan Adams and eat cheese crackers, ofc.

förresten, så har jag en känsla som jag vill dela med mig av. det är nämligen så att en av de många serier jag läser har nått sitt slut, jag hämtade sjätte och sista boken på biblioteket i onsdags MEN, jag kan inte förmå mig att läsa den! jag är rädd att den kommer va minst lika sorglig som 4:an var och att jag kommer gråta minst lika mycket som jag gjorde till 5:an.. sen att sista boken heter Last Sacrifice bådar inte heller särskilt gott..
så nu ligger den bara på högen av böcker jag ska läsa. längst upp, blänger på mig som om den vet att jag är en feg råtta. allvarligt talat, jag kan känna hur den stirrar på mig i smyg. jag drömmer mardrömmar om en bok jag inte ens läst.


här är sista boken i serien Vampire Academy, som är så bra att jag knappt kan beskriva dom. hang on, scrath that, I can't describe them! that's how delicious they are ;)

nej, nu ska jag lägga över lite filmer på ett, nej två förresten, usb-minnen till lilla olivia. jag känner mig lite som tandfen fast med filmer. filmfen, if you will. om det får plats ska jag lägga över en överraskningsfilm också :D

ha det fint vänner små!
Au Revoir!

Kommentarer
Postat av: madame miranda

C´est le comble!

2011-01-24 @ 19:37:59
Postat av: Stina

je ne comprend pas ma chérie :S

2011-01-24 @ 22:10:35
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0