110121

Den goda nyheten är: mitt körkort anlände idag, ska hämta det på posten när moder jord kommit hem med bilen. that's right, i'm allowed to drive now, he he he!

Den dåliga nyheten är: på grund av dåliga musikaliskt historiska kunskaper blev jag tvungen att avstå från skolan idag. men det löste sig för det bättre tycker jag nog. jag städade mitt rum, tömde diskmaskinen, började läsa min engelska bok och påbörjade min tre-tusen-mil-supposed-to-be svenska uppsats.

allt som allt, en angenäm dag. nu ska jag ta och slänga iväg ett sms till erika och se om hon har lust att hitta på något senare.
PS. det är verkligen jobbigt att behöva gå in på en helt ny internetsida bara för att blogga. det har liksom dragit ner mig ganska mycket, det är inte lika kul :( jävla google chrome.. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0