110114

Ikväll förlorade jag min bandy-oskuld. En fenomenal match mellan Göinge (antar jag, eller Broby? nej.. Göinge måste det vara. finns inte tillräckligt med folk i Broby för att få till ett bandylag.. he he he) och Påarp (som är ännu mindre än Broby, tänka sig!) Matilda sa att hon och hennes påg skulle se matchen ikväll och jag är inte den som är den. det är inte precis så att jag överhopas av svettiga, snygga idrottare.
det var ypperligt trevligt och Göinge vann (såklart, med mig och Matilda som hejaklack, kunde dom inte annat). medaljen för snyggaste atleten går till Göinge snubbe #5, inte en susning vad han heter men han var så söt att jag fick tandvärk.

#5, om du mot förmodan lyckas klura dig in här, maila mig på [email protected]

för övrigt har jag haft en knasig dag, den började riktigt dåligt och blev sedan bättre och bättre. för att inte tala om att första lektionen blev inställd och att jag kunde undvikit allt det dåliga genom att ta bussen en timme senare.
efter en lååång svenskalektion slutade det med att jag gick på stan med alla tjejerna, det är ju rea överallt har jag insett. jag förstår inte riktigt varför men jag tror det har något att göra med att våren kommer och då blir man skjuten om man bär vintermode..
vid halv ett kom Mimmi susande i sin bil och plockade upp mig, Matilda, Miranda och Rebecca och så besökte vi ekohallen. alla handlade vi olika grejor, men Miranda vann priset för konstigaste varor, hon köpte nämligen mjöl och tvål. jag vill inte tänka på vad det är för läskiga lekar hon och Oskar ska ha för sig inatt. ;)

Själv köpte jag tio-kronors-trosor och en del av Erikas födelsedagspresent :) plus en cookie, men det fick jag egentligen inte så säg inte det till någon. trosorna var faktiskt otroligt fina och i fint spetstyg!


vilket alltså! HAHAHAHAHAHAHAHA! alltså, ibland förvånar jag mig själv med min humor och höga intelligens.


Nu, eftersom jag är trött som en kaskelotval på vift, ska jag se Jane Austens Övertalning, som jag fick låna av Beccs i utbyte mot min Jane Eyre. imorgon är det partääy för erika och jag har vääärldens snyggaste outfit som jag köpte idag på Karins i lilla Broby.

TTFN! Ta Ta For Now!
as Tigger would say it.

Kommentarer
Postat av: miranda

hahahhahahaha

2011-01-15 @ 13:31:32
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0