110103 <------ iiiih, 2011!

Goder afton :)

har spenderat kvällen hemma hos Matilda och Johanna. tillsammans med en hel hög andra, väldigt trevliga, flickor käkade vi middag och lekte julklappsspelet. jag återvände hem med världens snyggaste burk och muffinsformar :D verkligen en mysig kväll, det var kul att träffa tvillingarna, erika och emma å ida igen. för att inte tala om att jag träffade massa nya härliga vänner :D

kom hem och kände ett sug efter The Sims, satte mig vid datorn och insåg att installationen av orginalspelet hade suddats bort i samma veva som datorn fick en makeover. lite tråkigt måste jag säga..
eller... LITE?!!!!!!!!!!! LITE*?!!!!!!!!!!!!!!!\@€[{£$£}[@]{€}£$£@[]µ[$]}\}\@$€]}££@@@}\\[{{[]{€$€@@
JAG ÄR MEGA BESVIKEN. den enda gången jag kan spela sims är på julen och nu funkar det inte längre?!!! whata fuck?
så nu vill jag efterlysa: är det någon som har The Sims2 skivorna så man kan installera grundspelet? som känner att dom skulle vilja låna ut dom till mig?



nej, nu blev jag så ledsen att jag ska titta lite på Angel. har sett tre avsnitt, än så länge är det inte lika bra som Buffy. eller ens så bra.. hm.. hoppas det blir bättre snart annars måste jag se om Buffy igen och det tror jag inte jag pallar.

tjingeling!
PS. det är ju 2011! hade helt glömt att det är januari och ett nytt år. Gott Nytt År ev'rybody ;) tjugohundraelva ska bli ett bra år. jag ska ta studenten, åka utomlands med mina kompisar och äntligen fly till USA som Au-pair :D DS.

Kommentarer
Postat av: miranda

jag tar med mig första skivan på fredag :)

2011-01-03 @ 15:39:14
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0