110222

Haha, jag trotsade min hälsa och åkte till göteborg ändå! är fortfarande förkyld som fan och har ont i min klena hals, men jag hääärdar ut. föreställ er att jag är en bonde med ett halmstrå i munnen, blå overall och keps på huvudet när jag säger hääärdar ut, då blir det mycket lättare att förstå min smärta.
imorse vaknade jag halv sju på grund av andningssvårigheter. hasade mig till toaletten, snöt mig så högt att hela byggnaden vaknade. nöjd med min morgon borstade jag tänderna, tittade på 20 minuter av Bernard och Bianca och somnade som ett barn vid 7 snåret. en produktiv morgon, if i may say so.
förresten är det galet vad effektiv och förvånansvärt duktig jag är när jag knappt inte har något annat än läxor att göra. igår började jag på min essä och ytterligare en svenska-uppgift. and it's gooood, it's aaall gooood.
i knew it! i knew i was fubulus. hm, är det så man stavar fabulös? detaljer, detaljer.
susanna dansar modern dans och balett bakom mig. nu kallade hon jim kräk. ah, livet i biskopsgården.
vissa har tur helt enkelt. suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0