110206

jag upplever just nu en mycket spännande känsla. jag vet att jag har väldigt mycket grejor att göra och ändå är jag lugn som en filbunke. jag tror det har att göra med att det är söndag. det känns lite som de djupa andetaget man innan man dyker ner i en pool. allt blir liksom tyst och det enda man hör är sina egna hjärtslag. väldigt poetiskt eh? ;) nej, jag vet inte hur jag ska beskriva det på annat sätt. men det är ganska skönt, lite zen.
patience small grasshopper.

för övrigt har det varit en lång söndag. gick upp tidigt (9, skittidigt om man somnade halv 4) och körde in till stan vid halv 11 för au-pair informationsmöte. jag har nästan bestämt att jag ska åka nu, men jag tror inte det blir förrens efter jul. jag ska tänka lite på det, men det känns bäst så. ska jobba lite i höst och tjäna ihop min barntimmar jag behöver.
när jag kom hem åt jag fin söndagsmiddag med familjen och grandmére et granpére. sen spelade vi geni och självklart vann mormor och morfar, vilket bara bekräftar mina misstankar om att med ålder kommer visdom. tänk va kul det ska bli att åldras (med värdighet) och blir smart på köpet!

ha de fint, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0