110201

Tjena mittbena!

Jag trodde inte det var möjligt men den här dagen var mer hektisk än gårdagen. mellan 12 och 17 gled jag runt på biblioteket. hitintills har det varit mest kul att sätta ut "vuxen" faktaböckerna. det är så många olika kategorier och underkategorier att man verkligen måste tänka, jag tror att jag använt kanske 11 procent av hjärnan idag och det är inte dåligt! :D
susade som ett skott från bibblan prick 5, halkade in på konsum, köpte veckans glass: hallonsorbet, svischade hem, skröt om timlönslappen från bibblis för mamma och bytte till träningskläder, for till träningsbruket och körde ett spinningpass med Viktor (helt underbart och snorjobbigt, skitbra musik förresten viky) och susade hem igen. proppade i mig två hamburgare samtidigt som jag berättade om min knasiga dröm för mamma. duschade, ringde erika och var allmänt hyper och nu sitter jag här.
shit..
jag är ju hög typ. finns det droger som man inte vet om man använder och är det möjligt att jag lyckats fått tag i det och i mig? teet kanske är spicat på bibliteket.

det tar nog slut snart så jag ska uttnyttja det till sista droppen och hyper-städa mitt rum!
tjing!

Kommentarer
Postat av: Viktor!

Oh! Super att du gillade passet! Vi får ha en "Viktor och Stina pratar okontrollerat dag"! ;D Haha! Peace!

2011-02-01 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0