Fråga Aslan, han vet allt.

Ibland när jag ska skriva ett ord måste jag stanna och fundera på hur det stavas. Ni kanske inte tycker att det är så konstigt, men med tanke på att jag läst nästan alla böcker i hela världen oroar det mig när jag helt plötsligt inte vet om det är ett m eller två i "dammsuga"...

för övrigt sitter jag i splitter nya trosisar och nytt nattlinne, båda från mysiga Ullared. På mitt nattlinne står det "Sleep tight, don't let the bed bugs bite!"

Återigen, är bedbugs ett ord eller två? Är det möjligt att gå bakåt i utvecklingen? Kan det vara så att eftersom jag inte gått i skolan sen juni, har min hjärna långsamt börjat dö och om ytterligare ett halvår kommer jag kunna skatta mig lycklig om jag kan knäppa knapparna på min kappa och äta utan att bita mig i fingrarna?

Så mycket frågor, så lite svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0