Awesome!

Gissa vad jag ska göra imorgon?

Jag ska åka till biblioteket! No, no, correction, biblioteken! För att vara mer exakt Hanaskog, Knislinge och Glimåkra. Jag är på jakt efter engleska pocket och jag är rätt säker på att jag missade några när jag jobbade i somras.

Det roligaste är att jag är superexalterad och att jag gjort ett schema för att hinna till alla biblioteken innan de stänger! Yessire!

14.10 - Bil till Hanaskog.
14.30-15.00 - genomsöka engelska avdelningen och dregla lite över lånedisken som jag aldrig kommer få jobba vid igen.
15.00 Bil till Knislinge.
15.05-15.20 - genomsöka engelska avdelningen och inte dregla över lånedisken för jag vill faktiskt inte jobba på Knislinges bibliotek som jag av någon anledning inte direkt gillar :S
15.20 - Bil till Glimåkra
15.40ish-16.00 - genomsöka hela biblioteket och sucka längtansfullt när jag ser lånedisken som jag aldrig mer kommer få jobba vid igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0