oh x-mas where art thou?

Åh vad jag längtar till december! då ska jag ta tåget upp till min syster och underbara Göteborg! Susanna har lovat mig att vi ska gå på Jul på Liseberg igen och förhoppningsvis har det kommit riktig snö den här gången och kanske kan vi undvika de spanska våfflorna som verkligen inte var goda.


Det är något oförklarligt mysigt med att åka tåg, speciellt på kvällen. Den bästa biten på tågresan till Gbg är när man precis lämnar "landet" och kommer in i stan, så man ser ljusen från alla lägenheter, hus och byggnader. och så saktar dom ju ner farten lite och då hinner man faktiskt se, kombinera det med en mysig låt i mp3:n och du får en fabulous tågfärd.

okej, nu dreglar jag. varför är det så länge till december?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0