zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

I ett desperat försök till att få ett liv har jag idag festat! och efter 3 glas Sprite känner jag mig på toppen av min lycka!

Fridas födelsedagsfest i Folkets hus, sjuuukt många människor och väldigt många var ganska dragna. tack och lov hade jag världens bästa Viktor och underbara Daniel att snacka om allt mellan himmel och jord med. okej, you got me! vi snackade 6. he he he

men ack o ve! mina sömniga ögon ville att jag skulle hem och sova, och jag är ju inte den som är den. så jag körde hem, skjutsade hem pojkarna först och nu sitter jag här som sagt. ska ta och titta på en mysig film och sen slumra in.

Peace out!
xoxo Törnrosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0