ska du hem till mammas och pappas kylskåp i påsk?

Men gud, vet ni vad jag kom att tänka på nu? Att jag har bara kissat två gången idag. yup, imorse vid 9 innan vi körde och när vi kom hem vid 6. wow, min blåsa måste vara minst lika stor som mitt arsle-blåmärke.

okej, jag vet att jag upprepar mig. för jag har redan lagt upp den här videon på fejjs men låten är faktiskt så galet bra och sjukt sorglig. (om man vet bakgrundstoryn antar jag. men den kanske kan vara sorglig ändå?)



men säriösly! iit ees so gööd!

Kommentarer
Postat av: miranda

vad är det för skum överskrift du har? :P

2011-04-09 @ 22:08:11
URL: http://mipanda.blogg.se/
Postat av: Stina

HAHA, det är spotify reklam för bussar typ eller nåt xD jag lever ju vid datorn och är väldigt bekant med alla spotifys reklamer xD

2011-04-09 @ 22:33:22
Postat av: miranda

hahaha okej! kunde inte riktigt få det att passa ihop med inlägget xD

2011-04-09 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0