oh what have I become?




Idag har jag inte mycket att säga.
Min förkylning är inte bättre, det tjafsas lite här hemma och mina käkar ömmar.

och när allt är dåligt, vad gör man då? Jo, man tittar på disneydags. eller, det hade jag allafall gjort om det HADE VARIT NÅGOT VÄRT ATT SE PÅ TV!
hrm, ursäkta. jag är visst lite irriterad idag. men allvarligt talat, inte gillar någon mig för att jag är snäll? det har ju i och för sig mycket med att göra att jag faktiskt inte är snäll.
herregud, jag är Grinchen!! Eller Voldemort.

om jag måste välja mellan att vara grön och tjock med ett brinnande hat för julen och magiska krafter och supersmala näsborrar, väljer jag Voldy alla gånger om. vem vet, det kanske finns ett 12-stegs-program för mördare?
MMA, Magic Murderers Anonymous. we meet at wednesdays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0