Hard work work!

SKÅDA! the working girl!



SKÅDA! the work.



Känner mig ganska nöjd med dagens arbete. Utöver dessa brädor, som min bror och jag hjälptes åt att slakta, rullade jag även däck, eldade gräs och åt jordnötter.

tyvärr förmörkades denna lyckliga dag, fylld av eld, av ett moln utan dess like.

SKÅDA! spiken i som jag trampade på!
the little sucker..



SKÅDA ÄVEN! min fot.. som är sjukt smutsig. och om ni inte ser såret är det för att det slutat blöda, men jag LOVAR det RANN!!!! ni får faktiskt ursäkta min fossing men så är det när man bor på landet. ni ska se mig när det verkligen är sommar. jag slutar helt använda skor. och kläder. he he he...





(jag har en känsla av att jag tog SKÅDA!-skämtet aningens för långt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0