110423

Jag känner mig lite okristlig som verkligen gillar Judas av Lady Gaga. Tur att Gud och jag förstår varandra.

Sitter här och känner mig som en haremsdam som gjorts fin för sin shejk. Jag har rakat benen (med min nya flashiga rakhyveln), badat fötterna i fotbad, filat fötterna, målat alla naglar, smort benen, duschat, gjort hårinpackning och solat lite. I'm grooooooomed all the way :D

Ska på påskmiddag hos min moster nu och ikväll ska jag för första gången besöka Granada, ett dansjippo i Lönsboda. jag är förväntansfull som ett barn på julafton. eller som mig på julafton.

puss på er gurkor!


Kommentarer
Postat av: miranda

vad du har varit duktig på att blogga!

2011-04-23 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0