110418

Min ansträngande dag

12.24 - vaknar upp till solsken och tilltrasslade lakan.
12.35 - gör äggröra på macka och äter ute på altanen i solskenet.
12.55-15.15 - solar.
15.30-19.00 - "jobbar" på biblioteket. hur mysigt som helst! gled runt och plockade ihop lite plocklistor, satte tillbaka faktaböcker och svarade på frågor om tusen barnböcker.
19.10 - anländer hem, äter kvällsmat.


allvarligt talat, jag glider genom livet på en räkmacka :D
sitter nu och funderar på om jag ska ge mig i kast med Sagan om Ringen! det är mer än ett år sen jag såg filmerna så det är okej, frågan är bara om jag orkar. haha vad säger jag! klart jag orkar. I was made to watch movies ;)
hoho, mina tankar irrade bort sig till Middle Earth och Frodo. känner att det är dags nu.
dock behövs lite proviant om jag ska campa framför tvn i mer än 3 timmar (ja, för självklart har jag extended version. annars hade jag knappast varit ett äkta LOTR-fan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0