110410

Den här söndagen har jag spenderat mestadels ute. Jag var totally ett med naturen när jag räfsade och samlade ihop löv. Plus att jag fick med lite solande också. Så nu är mina kinder fint rosiga och jag ser ut som en typisk bondflicka.

Bakade även muffins, mina berömda och väldigt delikata dumle-muffins. they're delicious. I'm delicious. oh, did I say that out loud?
Allvarligt talat, jag har hittat ett recept på internet och dom där jäkla muffinsen kan smälta ett hjärta av is. Nästa gång jag gillar en kille ska jag baka dessa muffins till honom och sen kommer han att avguda mig för resten av sitt liv.

Förresten kan ni ju gissa vad jag gjort. beställt filmer. igen..



Sjunde och sista säsongen av Gilmore Girls. (som går direkt till Johanna så att hon ska ha något att göra när hon bara ligger hemma :D) Alla Sällskapsresan filmerna eftersom jag älskar Lasse Åberg och andra säsongen av Angel. Gud, filmer gör mig så lycklig. filmer och kläder. filmer, kläder och snygga killar.
it's a simple life, I tell ya!

Kommentarer
Postat av: Foxy!

Stina! BJUD MIG PÅ MUFFINS OCH KOLLA PÅ SÄLLSKAPSRESOR? SNÄLLA! I LOVE SÄLLSKAPSRESAN!

2011-04-10 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0