110405

Vad heter det när man inte kan sitta still? ADHD?

För jag tror att jag har det, allafall när jag har en tandborste i flabben. jag är en multi-tasker i vanliga fall men men en tandborste i munnen blir jag som en mång-sysslande djävul. unstopable!
Den här tisdagen har jag varit tvungen att prioritera läxor framför träningen, så jag missade Victoires spinningpass. Men jag blev i allafall klar med slutdokumentationen och påbörjade religionsarbetet. i morgon när jag slutar tidigt ska jag åka hem och göra naturkunskapen och dansfrågorna innan steppen kl 7.

men just nu känner jag mig lamare än hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann. och han hade ändå knakiga knän som fan. min rygg värker och jag är het som en bakad potatis. ska lägga mig och titta på lite välförtjänt 70-tals underhållning.

Good bye, a dingo(e) made me cry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0