100901

jag .. orkar .. inte .. blogga.
har precis kollat på fångarna på fortet och tyvärr vann dom dumma handbolls-snubbarna. jag menar, världens starkaste man 1998, Gladiator-Elektra och Gunde Svans fru! kan det bli bättre? Den där Caspertypen har inte någon koll på men han hade ju hel-fräsig frilla :D -thumbs-up-
så det var ju synd att dom inte vann men utöver det så har dagen varit bra. hade sovmorgon, lite arbetsmiljö och säkerhet (jag upprepar: världens onödigaste ämne!) och jazz och show dans som gick bra.
lite sånglektion, utdelning av handledare till projektarbetet och körlektion på det så gled dagen förbi som bara den.

på bussen hem, med oskar linnros i öronen, fick jag en plötslig pepp inför fredagen! det ska bli så jäkla kul och jag ska dansa med mina tjejer hela natten lång ;)

nu funderar jag på vad jag ska se för film innan jag somnar. det lutar åt Mumien men Sex and the City 1 är också ett alternativ. Igårkväll såg jag på Spirited Away, som jag lånade av Benjamin, och jag hade nästan glömt hur bra den är! Det är så fint att det är en liksom diskret kärlek mellan Chihiro och Haku. annars är jag inte så förtjust i barnkärlek, för jag menar hello, no juicy stuff! xD men det funkar väldigt bra i den för det är så subtilt. och självklart blev också jag sugen på Howl's Moving Castle! Så den måste jag se snart, och kanske nån mer Hayao Miyazaki film.

ha det fint,
puss! (förresten välkomnar jag september)

Kommentarer
Postat av: olivia

Åh jag älskar howls moving castle!

2010-09-02 @ 17:40:08
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: Stina

jag ska gifta mig med Howl. han vet bara inte om det :D

2010-09-02 @ 20:22:14
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: olivia

jag ska gifta mig med hans hus, men det vet howl om så jag tror han är ganska cool med det

2010-09-05 @ 17:36:49
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0