100929

ibland måste man bara bestämma sig eller hur? man kan inte klanta runt för alltid och vela fram och tillbaka. jag tänker fatta ett beslut ikväll, sen får det bli som det blir. men det är klurigt. nu, eller senare? det känns som om jag har väntat jättelänge. frågan är om jag vågar ta ett djupt andetag och hoppa i den djupa delen. jag tror nog att jag gör det. det känns som om det är dags, min intuition säger mig att det är så. och jag brukar faktiskt lyssna på min instinkt. den har inte lett mig fel hittintills.
oh boy, jag är nervös. och spänd. det kanske inte blir som jag tänkt mig, men det gör inget. jag är rädd att jag har ändå för höga förväntningar så det kvittar nog hur det går till, jag kommer säkert ändå bli lite besviken. typ
- "Va? inga fyrverkerier? inte ens en liten smällare?" men ärligt talat, hur ofta händer det? zero, noll, niente, nada, nichts, rien. jag måste hoppa ner från piedestal, det är verkligen dags för det.
jag förväntade mig inte detta, men jag är glad för det.

i think i'm ready.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0