100924

jag har en lugn fredagkväll. tränat några timmar (faktiskt, ja!), käkat pizza och nu kollat på idol med familia.
jag sitter på nedanvåningen, lyssnar på Eva Cassidy. Hon är verkligen fantastiskt duktig, så galet. funderar även lite på om jag ska söka till idol nästa år eller ej. känns ju jättehemskt om dom säger att jag sjunger skitdåligt och att jag inte går vidare. det hade onekligen varit kul att försöka allafall. vem vet, kanske har jag tur?

ytterligare en dålig teknisk nyhet:
en av min hörlurar gick sönder, så har jag bara musik i högra örat.
all things technological fails me. och jag har faktiskt inte råd med nya lurar heller, än.

gosh, it's all very bad.
ta ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0