100923

Dom bra nyheterna:
igår vattengympade jag med matilda och det var både kul och jobbigt.
körlektionen idag gick snor-bra, jag är fenomenal på att backa. (HAHAHA)
jag rastade moppen och hälsade på morföräldrarna och min moster Eva.

Dom dåliga nyheterna:
min dataskärm gick sönder! jag vet inte riktigt vad jag ska göra. jag hade tänkt köpa en laptop typ nästa år kanske men jag har inte råd med en nu. och det är ju inte lönt att köpa en skärm (inte för att jag vet vad en sån kostar) om jag bara ska ha den i ett halvår.
så nu sitter jag på mammas dator och uppdaterar. jag får kanske ha en dator-fri period i mitt liv. det kanske visar sig vara bra för mig ^^

för övrigt finns det inte mycket att rapportera. har studiedag imorgon så jag ska träna med plastpappsen och plastbrushan. jo, ett litet meddelande till mina vänner, för jag tror ni läser min blogg, nästa helg är jag ensam hemma. är det någon som känner ett intresse för att komma hit, på lördagen kanske, och käka och typ se en film? please leave a comment =)

so long flaggstång!


Kommentarer
Postat av: mirre

jag kommmer! Men skulle vi inte hitta på något på fredagen, hos jenny? vi alla som inte har råd att gå på 3:3an xD äh vi kan göra båda hohoho

2010-09-24 @ 12:51:24
Postat av: Anonym

jaaa va bra! jo, just det.. det skull vi ju. hade jag helt glömt xD men klart vi kan göra båda. jag har gott om sovplatser också så det är fixat. men gött att du vill och kan :D

2010-09-25 @ 19:21:31
Postat av: miranda

ja det blir fett, är det någon annan som sagt något då? :P

2010-09-25 @ 20:01:39
Postat av: stina

nej, mest för att jag inte pratat med dom andra. x) tänkte kolla vilka som vill nu i veckan. :)

2010-09-26 @ 19:59:17
Postat av: matilda w

tjatja här kommer jag och lägger mig i diskussionen.... ;)

haha, jag kan inte lördag, däremot kan jag kanske mysa lite på söndag-dag om folk fortfarande är kvar då? :)

2010-09-28 @ 20:22:19
Postat av: matilda w

tjatja!



ehm, jag tänkte mest säga att jag inte kan på lördag, däremot är jag öppen för mys på söndag-dag om ni fortfarande är i brobyt då? :)

2010-09-28 @ 22:02:18
Postat av: Stina

du är hjärtligt välkommen på söndag matilda :D

2010-09-29 @ 16:24:04
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0