100921

Hallå mina underbara läsare!
Jag har haft en fenomenal början på denna vecka ska jag få be att tala om! tillbringade gårdagen och natten hos Miranda. det var världens mysigaste måndag då vi cyklade hem i blåsigt och regnigt väder, dansade i lägenheten, delade en pizza från Österängs pizzeria, bakade sockerkaka och tv-tittade.
vid halv nio gick vi över en sväng till Jenny och Twixie och hälsade på. det blev några omgångar nervpirrande finns-i-sjön innan vi begav oss.
som sagt, en riktigt mysig måndag! och idag tog vi vårt skolkort med temat superhjältar. Miranda och jag var Svarta Faran 1 & 2 med svarta masker och hattar. annars var det lite batman-liknande figurer, några katt-kvinnor, stålmän och diverse granna hjältar :D jag är stolt över att vara en ES3A:are! hade en engelskalektion som varade i hundra härliga år också. jag märker verkligen hur mycket jag älskar engelska för den lektionen känns inte för lång :D


hur som helst, nu ska jag väl försöka göra arbetsmiljö och -säkerhet läxan.
hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0