100919

Jag har satt mitt politiskt fotspår i sveriges trottoar!
dvs, jag har röstat :D känns bra att jag utnyttjat mina demokratiska rättigheter! Annars har det varit en långsam söndag, bråkat lite med mamma, spelat piano, läst en bok.
plus att jag har varit ovanligt produktiv och gjort mina läxor i god tid. framförhållning here i come :)
har skrivit min projektplan, idéskiss och tidsplan. bokade tågbiljetter till gbg och betalade dom med internetbanken (första gången där! men det funkade fint xD) ringde pappa om papper till ett stipendium jag ska söka. funderat ut en trudelutt som miranda, rebecca och jag kan spela till en gustav fröding dikt vi ska redovisa imorgon. vi får se vad dom tycker, annars kanske vi kan göra det accapella xD

senaste timmen har jag spenderat med att packa en lite övernattningsväska till imorgon då jag ska sova hos miranda! :D vi ska laga mat ihop och låtsas att vi är vuxna. sånt är väldigt spännande för mig eftersom jag annars är en väldigt omhändertagen tös. min kära mamma lagar min mat, tvättar mina kläder, skjutsar mig till skolan och tar hand om mig på alla sätt och vis.

förresten igår skrev jag ett inlägg som bara försvann! fy skäms blogg.se! det handlade om att jag bakade en cheesecake igår och den blev oh so good! seriously, jag dog lite inombords pga dess mumsighet. :) så det får jag göra igen. jag lägger till cheesecake på min lista av specialiteter precis under pannacotta :D

au revoir, mes
chéries!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0