100908

jag är -dramatisk trumvirvel, tack- sjuk!
ack och ve! hur har detta skett? vad i all världen har jag gjort för att förtjäna sådan olycka i mitt liv?
hoho, fick lite feber i måndags efter skolan och har därför vilat mig hemma igår och idag. börjar nu känna mig lite bättre och tyckte att det var dags för mig att joina den riktiga världen, dvs internätet.
det är faktiskt konstigt hur man glömmer hur jobbigt det är att vara sjuk. jag är ju inte döende men det är till exempel en riktig utmaning att gå i trappor och gå överhuvudtaget när man varit horisontell i mer än ett dygn.
annars saknar jag min klasskompisar och är trött på min säng.
plus att jag har fått en trasslig dreadlock i nacken pga allt sängliggande och ingen hårborstning. inte okej!
adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0