101019

hejsan hoppsan!
jag sitter här och har nästan precis kommit hem. läser lite i min bok och lyssnar på fin instrumental musik från The Holiday. känner mig typ, fridfull. väldigt mysig känsla! känns som om vad som helst skulle kunna hända utan att det rörde mig ryggen.
efter ännu en härlig måndagskväll och natt i mirandas lägenhet cyklade vi till skolan tillsammans med jenny imorse. hade dans, bara Sanna hela lektionen vilket var naaajs. ensemble med whatya want from me, som jag fick sjunga eftersom dumhenning inte var närvarande. det var asjobbigt. hade engelska c med olivia och johanna, spelade bånka och negerpresident.
jag promenerade till biblioteket och mötte mamma där och så fick jag köra hem. det gick som på räls, klarade till och med bilköerna vid röda led. parkerade utanför konsum med bravur och så va dagen fullständig :)

imorgon är det studiedag och det tackar jag för, behöver lite sovmorgon. ska inte in till stan förrens vid 3 då jag beger mig hem till miranda för att öva med henne och jenny inför vårt gig på kvällen i lilla salen.
men innan dess ska jag äta en fenomenal frulle, som jag inhandlade ingredienser till idag. mackor med salami och skinka+mimosasallad, lite yoghurt och juice. planen var också att cykla till bibblan i broby och hämta de böcker jag reserverat.
kolla kolla:


dom är typ jättegammla, men jag läste dom när jag var mindre och det enda jag kommer ihåg är att jag gillade dom enormt mycket. så vafasen tänkte jag, lika bra att låna dom igen och se om jag fortfarande hade en weak spot for them.

nu har jag skrivit här så länge och haft så långa pauser i skrivandet att klockan har hunnit bli halv åtta. men ni fattar jag inte "precis" kommit hem.. längre x) och när man nämner halv åtta sådär tydligt, kunde man ju tro att jag skulle titta programmet, inte minst för att olivia uppmanat mig till det hela dagen eftersom någon tydligen skulle servera bitterballar. trots detta ska jag ändå fortsätta läsa i min bok och lyssna på musik från the holiday.

ha det fint!
buh-bye, a dingo(e) pooped on my pie.

Kommentarer
Postat av: olivia

vafaaan stina ! du skulle ju kolla:( nu får jag laga bitterballar till dig istället

2010-10-19 @ 20:06:33
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: Stina

sorry babe, halv åtta hos mig, not my cup of tea ;) men en bitterballe till lunch, varför inte? ta med på fredag för med vår tur är det säkert snoräcklig mat i matsalen.

2010-10-20 @ 14:45:43
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0