101030

wohooo, kolla! jag står med på bibliotekets hemsida xD
ostragoinge.se/kultur

kalla mig stina, lokal-kändis xD haha, ja det var ju kul. trodde inte det skulle stå så på deras hemsida, tänkte att det var lite mer inside typ, men det här är ju skitkul :D

nu när jag flashat min nya karriär kan jag ju berätta vad jag gjort hitintills idag. absolut ingeting! sov till halv elva, läste i två timmar och har nu ätit frukost :) eftersom pappa hämtar oss vid 6 ska jag inte göra något mer idag heller, hoho. sånt gör mig glad, när jag bara kan slappa hela dagen med gott samvete!
jag ser verkligen fram emot Tribute to Queen ikväll, det ska bli snorkul. även om middagen på Cats väger nästan lika tungt. hm, vad säger det om mig egentligen? haha xD jaja, i live to eat not eat to live.

see ya later alligator

Kommentarer
Postat av: olivia

jag tror jag ska gå dit och få en vampyrsminkning

2010-10-31 @ 08:36:37
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: Stina

det tycker jag du ska göra!

2010-10-31 @ 11:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0