101024

Haha, jag har precis underhållt mig själv med att läsa alla mina gamla inlägg :D jag måste säga att jag är ju helt okej på att skriva! jag har trott att min enda talang inom det svenska språket ligger i min bokslukar-förmåga. men tydligen inte!
förmågan att läsa: check!
förmågan att skriva: check!


nu ska jag bara bena ut problemet med tal ... det är ju alldeles för krångligt att göra sig förstådd genom neandertalsgrymtningar, speciellt när man ska köpa bussbiljett till kristianstad. försök ni säga konsonanter genom att grymta.

den här söndagen planerar jag att göra aboslut nada. har ont i mitt vänstra öra och det är en helt ursäktlig anledning till soffliggande tycker jag. dock var jag tvungen att pausa i soff-potatis-maratonet i syftet att förtära lite nudlar. biffsmak, det var ovanligt gott. så gott att jag funderar på att äta ett paket till XD
fast vad jag egentligen borde göra är ju min engelska-uppsats. det är dock svårt att känna sig kreativ när det är så grått ute.
jag får väl göra ett tappert försök ändå.
ajdö^^

Kärlek är som schack - ett feldrag och du är matt. / Okänd

Kommentarer
Postat av: miranda

var håller du hus? :P

2010-10-26 @ 12:54:19
URL: http://mipanda.blogg.se/
Postat av: Stina

är fuuuuk :( det var bebis slang för "sjuk" mina halsmandlar är större än min hals. men jag kommer imorgon! lovar!

2010-10-26 @ 19:11:37
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0