101023

Vi bröt upp ganska tidigt, lilla olivia kände sig dålig så vi gick hem och stoppade om henne. nu ligger hon och johanna och tittar på Avatar :) jag sitter och funderar.. har en uppsats till engelskan att skriva och den ska lämnas in på tisdag. och jag har inte börjat än, inte okej! får skärpa mig, men det är så jobbigt med läxor. allt är jobbigt, känner att jag är väldigt skoltrött just nu. ska bli så jäkla skönt när gymnasiet är över. jag ska definitivt inte börja på universitet direkt efter 3:an.

gosh, nu blev jag supertrött. tror jag ska läsa lite, för Avatar har jag sett så många gånger nu att om jag ser den igen blir jag blå. xD
förresten är det här min nya favorit låt

ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0