101022

tjolahejsan!
precis hemkommen från ett svettigt pass på gymet, spinning med Viktor! :D skitkul och lika jobbigt xD nåväl, med några gram lättare ser jag fram emot en chillad fredag. ska glo på idol, om jag orkar. annars tänkte jag ladda ner en film, funderar på I Hate Valentines's Day; mest för att det är samma charmiga skådisar i den som i Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop. Nia Vardalos och John Corbett.

för övrigt har det varit en strävsam fredag. det var jobbigt att gå upp, jobbigt att gå till skolan, jobbigt att vara i skolan. men sen blev det bit för bit bättre! lunchade på McDonalds, eller ja, lunch och lunch: pommes och milkshake, med Olivia, Jonas, Emil, Viktor, Sigrid och Marta. slog följe med de tre sista hem på bussen och Viktor var godheten personifierad och gav mig skjuts hem :D

och vet ni vad? nästa torsdag ska jag och miranda till gymnasiemässan på yllan och svara på frågor! :O Tore och Mats tyckte att vi var rätt töser för det uppdraget, så det ska bli kul. även om jag egentligen är helt ledig på torsdagar och måste nu vara i stan hela dagen från typ åtta till åtta, så känns det ändå kul xD

förresten hände det nåt irriterande igår. jag hade precis gått och lagt mig, när jag plötsligt överfölls av ett enormt pms-sug efter choklad! så jag kravlade mig ur min varma säng och tassade ner till köket. efter att ha genomfört en grundlig genomsökning av köket, vårt speciella godisskåp, kylen och skafferiet slutade det med att jag återvände till mitt rum med en youghurt. hur sorgligt är inte det?
jag var så sugen på nåt gott och får smaska på en jordgubbs-yoghurt! iofs var det jordgubbe med smak av cheesecake, men ändå! för en van gottegris är det det ju småpotatis.

nåväl, jag ska väl hoppa in i duschen för jag luktar inte hallon. (jag gillar det uttrycket, Linnéas mamma har lärt mig det tror jag ^^ x)
so long flaggstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0