101022

yippikayäy! jag hittade den, fast bara med holländsk text. men inte gör det mig nåt, jag har insett att om man har svensk text, på en vanlig komedi med engelskt tal, så har allafall jag en tendens att bara stirra på texten och inte på vad som händer i filmen. vilket är löjligt med tanke på att jag faktiskt kan engelska så bra att jag egentligen inte behöver texten. slutsatsen är att det gör inget om det är holländska subtitles på filmen! man vet aldrig, kanske lyckas jag lära mig lite holländska av bara farten ;D

hittade även en filmsom jag såg för jättelänge sen hemma hos min kära vän Sara. Blood and Chocolate heter den och på torrenten stod det att det var Horror-Fantasy-Romance. hello, bättre än så blir det inte för mig xD så nu har jag fullt upp ikväll. jag kanske inte ens hinner se idol .. uuuhh *alla idol-fans håller andan och får utstående ögon när jag väljer en film framför "det bästa progammet någonsin"* XD

Kommentarer
Postat av: miranda

idol har blivit en massa jobbigt att kolla på, det är fan 7 reklampauser i hela programmet, palla kolla på det :P jag kör också på film ikväll! hoho

2010-10-22 @ 18:38:37
Postat av: Stina

ja idol har blivit jobbigt .. inte alls som innan. jag tycker inte det känns som om dom är särskilt hängivna heller. inte alls kul längre. :/

2010-10-23 @ 23:40:19
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0