101011

SHOUT IT OUT FROM THE ROOFTOPS, I SURVIVED MONDAY!
min körlektion gick superbra, jag körde inte på någon alls! :D vi spenderade musikhistorian med att spela kort, det är härligt att vara trea ;) efter det fortsatte vi spela kort i matsalen, olivia är för tillfället helt galen på "bånka", hon s smällar och bankar å har sig men det funkar för hon vinner hela tiden. själv blir jag bara sämre och sämre på allt som har med kort att göra, förutom poker. och miranda, jag har fortfarande kvar äppelbiten mellan mnia tänder, den vill helt enkelt inte bort.

efter tusen års naturkunskap, som jag fattar noll av, kunde jag äntligen ta bussen hem. tränade i nån timme och sprang hem. det var kallt kan jag säga, nästa gång måste jag ha mer på mig annars kommer jag frysa rumpan av mig.
och nu sitter jag här och har tråkigt. hjälpte hanna med hennes tal med längre än så har inte min skolistiska kämpanda nått. inte för att jag har några läxor, sånt har vi inte på C4 xD

oh well,
buh-bye!

Kommentarer
Postat av: olivia

im the master on bånka

2010-10-12 @ 07:34:54
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: Stina

HAHA, that was yesterday. today it is levin. kanske är onsdag min dag .. (troligtvis inte)

2010-10-12 @ 17:10:54
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0