101010

(hoho, kolla datumet: kul! xD)

idag har jag städat mitt rum och framförallt min garderob! gud, jag visste inte att jag hade riktigt så mycket kläder.
my room is the world, everything else has perished and all that has survived is clothes. lots and lots of clothes.
så nu har jag en rejäl påse med paltor till min syster som hon kan gräva i när hon hälsar på.
det roliga med mig är att jag köper och köper men jag använder knappt något alls. jag har typ 15 tröjor som jag kanske fått, köpt eller bytt mig till som jag inte har användt mer än 2 ggr. dom är liksom i asbra skick men jag är typ inte "helt säker på om det är jag"
men men, nu är allafall de flesta oklarheter borta.
NU ska jag duscha, spela lite piano och se en film. jag har körlektion halv 7 imorgonbitti så jag msåte somna tidigt^^ (not gonna happen)

hej då ringtå!

Kommentarer
Postat av: Susanna

gnuggar händer!! Då har jag att göra när jag kommer hem om några veckor, tjohooooo =)

2010-10-12 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0