greeting from gothenburg

Har precis kommit tillbaks till hotellet och jag kunde helt enkelt inte låta bli att leta upp en dator och blogga lite. Hagmans konditori var fenomenal! Jag skrattade så jag höll på att storkna! det kändes jättebra att jag tyckte det var kul för jag var lite orolig att jag inte skulle fatta humorn, dom är ju lite senior och jag är ju ganska mycket junior xD
nåväl, föreställningen var allafall jättebra och Susanna var skiiitduktig, hon öppnade faktiskt hela showen med en sång om kaffe, of course. för er som inte vet är Hagmans konditori en uppsättning av Galenskaparna och den handlar i princip om kaffe och ett fik på alternativ femtiotalet och nutid.
MEN det nästan mest intressanta hände efter föreställningen. Sussi lät oss gå bakom scenen och även gå förbi logerna och kolla. tror ni inte att vi stöter på Per Fritzell, I HANDDUK! jajjamän, och klart stannar Bo-Ewe och dom står å snackar ett tag. han vinkar till oss andra som står en bit bort och jag kände mig som värsta groupien XD lite konstigt med tanke på att jag knappt visste vem Per Fritzell var innan detta.. :P
hur som helst, vi följde med upp i teaterbaren och satt en stund med susanna och jim. en efter en droppar det in lite kändisar, bl a Stefan och Krister, Siw Carlsson (som nästan alltid är med i deras grejor), han, vad hetar han nu.. doktor Kosmos ni vet?, och självklart alla gubbarna, Anders Eriksson, Per Fritzell, Knut Agnred, Jan Rippe och även regissören Claes Eriksson. :D vääldigt häftigt, och ganska spännande att se lite kändisar på så nära håll. Per Fritzell kom fram och hälsade en gång till och jag funderar på att aldrig mer tvätta min högerhand.. oj, råkade jag visa lite av min stalker-sida igen? sudda sudda sudda----







okej, riktigt cool kväll. nu ska jag gå upp till mitt rum för annars kommer jag kissa på mig.
TA-TA-FOR-NOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0