101129

amen hej hej hallå bloggen!
wow, nu rinner jag ner från stolen som ett spaghettistrå. först aerobic och sen spinning, kalla mig fit-for-fight-Stina!
det var tungt för min lilla knubbiga kropp men SKÖNT!

annars har det varit en riktigt bra dag, en ovanligt bra måndag. av eget val läste jag i min egen bok på svenskan, resten av klassen läste strindberg he he he (va? var det inte frivilligt om man ville läsa eller ej? ops..x), kollade på film om Mozart på musikhistorian, en förening av två stora intressen för mig: film och historia. och musik för fasen! helt klart en bra musikhistoria-lektion.
käkade knasigt äcklig lunch med Miranda och Sandra, lite barnskämt och kortspel senare var det dags för månadens ES-konsert. Vår ensemble framförde: I'm not ready to make nice av Dixie Chicks och det gick faktiskt väldigt bra! det var lite skakigt på genrepet (speciellt med tanke på att jag trodde vi började med refräng. ack, vad fel jag hade) men efter lite finputsning satt den som en smäck!

åkte bussen hem till bröjby med Matilda och fick skjuts hem av hennes snälla boyfriend. jag funderade på vad jag skulle kalla dem, Otto och Matilda.. blir det .. Ottilda ? eller Matotto? känns nog som om Matotto is the shit.

nu sitter jag här och har precis avslutat en skållhet dusch och världens största mål mat. men det är tydligen okej att äta när man tränat.. puh! skönt, senast jag käkade var ju september..
nu är det en kvart till måndagsprogrammen börjar och jag har inget mer att tillägga. jo, förresten. viktiga datum har bokats in i min kalender :)

Sayonara, att vara eller inte vara. de e frågan ^^
PS. Antreski fyller 20 WOHOO! DS.
PPS. ALLA KAN SLUTA OROA SIG. Pretty Woman är tillbaka i min ägo, Olivia hade lånat den. känns bra att bloggen funkar som efterlysningshörna också DS.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahah du är så söt!

2010-11-30 @ 13:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0