101125

Oj oj oj, att det här har varit en bra dag! :D:D

BRA GREJ NR. 1
hade en skitbra körlektion, då min körlärare informerade mig om att hon tycker att vi ska boka uppskriving och körning :D så, jag ska ringa Sara och boka tider ikväll! IIIH! körkort, here i come!

BRA GREJ NR. 2
spelade in gitarr till mitt projektarbete idag och det gick också skitbra! jag ville ha Miranda men det blev lite som att en blind leder en blind eftersom jag har noll koll på cuebase4. så jag hyrde in Samuel istället som visste vad han gjorde. jag funderar på att betala honom för att göra resten av mitt projektarbete åt mig, who would know?
    jag la en "slask"-version (ja, så heter det tydligen, upplyste Samme mig om) av sången också, för att få helhetsintrycket, och det lät inte alltför illa! unbelievaable :D

så jag är fuktansvärt nöjd med dagen so far, ska ta bussen hem nu och städa mitt rum och pynta lite adventspynt.
HA DET AZUUM
CIAO!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag blir arg om jag inte får höra hela projektarbetet när det är klart.

JAG ÄR JÄTTEEXCITED :D

2010-11-25 @ 22:28:36
Postat av: Stina

klart du ska få höra! MEN BARA om jag får höra dina grejor när dom är klara! :D:D

2010-11-26 @ 15:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0