101119

Hur mysigt kan det egentligen bli? jag sitter på mitt rum, och är äntligen varm och torr efter en regnig och blöt promenad från bussen hem, och ute faller snön i stora flingor! jag kan inte hjälpa det, jag älskar snö. jag älskar jul, jag älskar att det blir mörkt och att det är okej att va inomhus och se på film, jag älskar julgodis, jag älskar tända ljus och julmat, juklappar och julmusik, pepparkakor och lussekatter, julkalendern och jullovsmorgon. i'm in friggin' heaven! :D

medans oh holy night klingar fint sitter jag och ser fram emot hela helgen. kalas ikväll och det ska bli vädligt trevligt, känns koko att min lilla kusin är 15. å honom kallar vi fortfarande lill-Anton, men så blir det när man har två antonar i släkten. förresten kom jag precis på vad jag kanske kan köpa till Bo-Ewe i julklapp, vet inte om jag vågar skriva det här dock, har inte en susning om han läser min blogg men det är ju bäst att inte ta några risker. haha, så nu var jag alltså lagom irriterande och hemlighetsfull XD
moder jord sa även att vi inte behövde köra så tidigt imorgon till gbg, vi kan ändå inte checka in på hotellet förrens vid 3. skönt med lite sovmorgon, min trött kropp uppskatta sånt.
PLUS att jag körde in till stan idag och det gick hur bra som helst, eller hur mamma? ;)

jag måste också berätta om en utställning jag var på idag på muséet med resten av klassen.
okej, måste bara avbryta. bo-ewe skulle hämta mig 3 sa mamma, så vi kunda träna men nu körde han in till huset, vände och körde iväg.. undrar om han glömt mig? vilken sorglig tanke förresten.

hursomhelst, utställningen var jättebra! Sara Granér hette konstnären och hon är typ en serietecknare och allt var skitcoolt. jag ska plocka några bilder och visa :) allt är sådär genomsyrat av ironi och sarkasm, just the way I like it! :D
oh, bo-ewe kommer tillbaks nu.. kanske har han inte glömt mig! :D



Kommentarer
Postat av: mamma

Det gick skitbra!

2010-11-21 @ 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0