101118

Dom säger ju att efter regn kommer solsken och det är verkligen så. först en dålig onsdag och sen en bra torsdag.
det började med världens längsta och härligaste sovmorgon till kvart i 11, oh heavenly sleep why art thou so sporadic? det var jättehärligt att få sova ut och jag vaknade ganska pigg. cyklade inom banken på väg till bussen, eftersom mamma och jag hittade en gammal bankbok tillhörande mig som det stod att jag hade 800 kr på! så jag klampade in på Handelsbanken och fick inte 800 utan 900 kr! bara så där! :D:D jätteoväntat med nästan tusen spänn sådär mitt i månaden, väldigt gött speciellt med tanke på att jag ska till göteborg i helgen :)

efter detta lyckosamma bankbesök tog bussen in till stan med Viktor, Sigrid, Marta och Matilda. hallå, broby gänget mot kristianstad och C4 xD hade en körlektion som gick utmärkt, lite motorvägskörande. bokade halkan till 13 december. min körlärare sa att jag nog kan köra upp precis innan jul för dom jobbar ända till den 23 :)
eftersom kör-repetitionerna inte började förrens fyra chillade jag vid en dator på andra våningen. spelade bouncing balls på fb och såg senaste avsnittet av glee.
repet gick otroligt bra fast vi bara var typ 8 x) vid sex skickade vi hem alla och traskade bort till burgerking. hur mysigt som helst, viktor, matilda, rebecca och jag pratade massa strunt och en hel del ickestrunt :)

tog återigen bussen hem med viktor, vi är typ bussbuddies nu xD satt framför lite mysko typer som jag är ganska säker på var höga.

nu ska jag faktiskt natta mig själv. muséet imorgonbitti och sen äntligen fredag!
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Viktor

Bussbuddies yeeeeah!

2010-11-19 @ 11:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0