101116

En härlig tisdag i Lund! Universitetet var helt fantastisk och jag längtar längtar tills jag är där! ja, jag är en schooloholic och världens tönt som längtar till universitetet. jag lyssnade bara på två seminarier: engelska och arkeologi och antikens kultur och samhälle. det verkade så otroligt intressant att jag funderar på avv hoppa av gymnasiet och börja direkt i Lund, vem behöver egentligen sista terminen i  trean?
för övrigt hade vi rätt trevligt, miranda, olivia, johanna, sandra och jag. vi lunchade på kinamat och fikade på espresso house. självklart hann vi även med att spela lite kort.

fick köra hem efter att mamma och jag köpt födelsedagspresenter till min kusin som fyller 15. vi ska dit på fredag och på lördagmorgon åker vi till Göteborg hela familjen plus Antons Tilda. då blir det Hagmans Konditori på kvällen och lite middag å sånt på söndagen innna vi åker hem igen. jag tycker det ska bli väldigt spännande både för att jag aldrig sett Galenskaparna live förrut och för att jag äntligen ska få se Susanna tillsammans med dom :D

eftersom jag knappt kan gå idag pga träningsvärk ska jag nog ramla i sängen och glo på tv.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0