101114

jag känner inte riktigt för att blogga idag. men jag resonerade som så att då kan jag ju blogga om att jag inte riktigt orkar blogga. för övrigt har det varit en sömnig helg. 3:3an i fredags var inte tipptopp ju, men mitt sällskap made up for it a thousand times. kom hem igår vid 3 tiden och gick direkt till mitt rum, damp i sängen och läste ut my present book. åt världens mumsigaste middag, nämligen kotletter, potatis och morötter i ugnen och bearnaisesås. mot kvällningen tittade jag på Enough en grymt bra film med Jennifer Lopez i huvudrollen. hon gifter sig med en snubbe som verkar vara perfekt, tills han slår henne. då flyr hon med deras dotter Gracie men han är helt psycho och letar upp dom hela tiden och tillslut måste hon konfrontera honom, på sina ega villkor. den är ruuskigt bra, jag såg den för några år sen och kunde inte för mitt liv komma ihåg vad den hette eller vem som spelade huvudrollen. efter lite lirkande (okej, mamma hjälpte mig) hittade jag dock den. se den!

idag väckte mamma mig halv tio (se, jag gick upp tidigt även denna söndag, stjärna i kanten eller vadå?) och informerade mig om att vi skulle åka till IKEA om en halvtimme, så jag masade mig upp och embraced the adventure that is IKEA. vi käkade smörgåstårta hemma hos mormor och morfar för att fira fars dag.
känns ju som det enda jag gör är att äta.
nu ska jag gå ner och fortsätta beskåda miraklet som är kopparrummet. vårt nya vardagsrum på nedanvåningen, all furnished from today.

todeloo
(se där, jag hade visst lite bloggande inom mig som ville ut^^)

Kommentarer
Postat av: miranda

jag har sett den, det är superbra!:)

2010-11-14 @ 23:58:27
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0